/// HITTAT I MOBILEN

Grävde lite i mobilen nyss. Och hittade lite goa grejer. Håll till godo.

Hannes röker en ciggar-deluks-2ooo på sin födelsedag. Grattis. Hoppas dagen var som vi ville. Med vänner kvinnor och sång.

Funnet i en väns trappuppgång. O jo. Det är ett namn. Mer än så avslöjar jag itne. men jag KAN inte sluta tänka på Dude wheres my car klippet - and theeeen?

Nu är sär skriv ning kulturellt. Jag kan ibland gå med på särskrivningar i liknande fall. Men här FINNS det plats för en - och den skulle inte förstöra alltför mkt. Gör om, Gör rätt

jag ser lite gangsta ut i chefens solisar. Det blir inte bättre än så. På väg hem ifrån en liten håla ngnstans i sverige (tog två timmar att åka) herrbeta? nae.

Naturen kallar. Gräshoppa på mitt ben, Det måste vi föreviga. Detta hände sig i Motala när vi skulle sätta upp en liten vepa på ngn lagerlokal i utkanterna av stan/byn/samhället. Soligt, relativt varmt. Och ja, då hände det. 

Och den sista. Vad FAN är Herr Gårds? Herr Gård, Herr Hus och Herr Villa till kassa2. 

Mer foton signerade MIG finns på min fotosida.

Kommentarer

  1. Anonym12:06 em

    det är ju mitt trapphus!

    SvaraRadera
  2. låssmeden.

    Jo det är ju det. Men du e ju ingen låssmed. Jag måste ju styra upp stege, klättra upp på din balkong o sparka in dörrn. =)

    SvaraRadera
  3. Anonym4:28 em

    javisstja..jag glömde..råakorven var en god korv minsann!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar