/// DIGITALA DJ-DRÖMMAR

Jag vill lixom ha den här, av ngn outgrundlig anledning. 



Det spelar ingen roll hur frän den än är, inget kommer kunna slå vinyl på fingrarna. Men ändå vill jag ha den. Det finns ju en Vinyl/MP3-lösning som jag faktiskt skall köpa. Styra dina mp3or via tidskodade blanka vinylskivor det är jävligt ball. 

Men den här grunkan då. Den e ju söt, flottig, och allt sånt. Men jag tycker nog den e för liten. Som nästan allt i den digitala-åldern vi faktiskt befinner oss i, alla USB-DATOR-PARTY-lösningar jag har sett, eller testat har alla varit för jävla små. Man ser ut som ett fån när man står o försöker få plats med alla sinna fingrar på en yra stort som två cd-fodral framför en skärm. 

Lite av charmen _är_ ju att dra sina händer över dessa stora spelare, slita i reglar på en 10kilos mixer. Det krävs att det är gedigna grejer. Men i vilket fall. jag vill ändå ha denna. 

Via Gizmodo, vidare till Stanton

Kommentarer