/// TRÄNINGSVERK, OCH HÅL PÅ PUNGEN

Var ni ute i söndags? Noterade ni solen, värmen, alla glada ungdomar, och mig som vrålade när min pung i ett desperat försök att bli ett med min styrstam, cirka kvart i åtta under denna annars så perfekta kvällen.

Förutom detta så var min söndag nästintill perfekt. Först ut på "Psykelen" efter att man dammsugit lägenheten, lade ner projectet med att duscha innan, jag visste ju vad som komma skulle. Så redan runt 12 började jag flåsa. Jag hinner inte leka länge på stan innan jag rullar in i Danne! Inte Danne knak, utan Vickans Danne, den där bra danne. Och han har BMX. Wiii, han har äntligen blivit en riktig man. -eller ngt-

Vi lekte fram till kvart i tre, då jag var tvungen att bege mig hemåt för att leka parkour med Dan. I vanlig ordning så fegar jag ur lite väl ofta nu, gör en sak, för att i nästa tillfälle inte våga. Riktigt hemskt, men det är välle det som visar på en viss mogenhet. Eller så e jag bara en jävla fegis. Mogen nog att prata pension?

Direkt efter parkouren, så var det till att slänga sig på "Psykelen" igen, och leka mer. Efter ett tips om att det var stora pojkar med små cyklar vid sibylla så rände jag dit. O där var, Danne, med följe, och Stefan. Träffar honom en gång per år, typ. Kanske kan bli lite oftare nu. =) Skojfriskt.

O nu har jag presix spenderat 1300:- på nya delar till "Psykelen" Drev, Handtag, Kedja, Kedjebrytare, och ett frihjul. Frågan är om jag itne redan har samma storlek. tror jag har 16t på nu, o köpte ett 13t. Vill ner till 9t. Men då måste jag köpa helt nytt bakhjul, och det kommer gå på 2ooo:- isf. Så inte riktigt denna månad. Jag som tillomed hade tänkt att lägga undan pengar till möbler, och eventuellt fullmoon i sommar. Öland ROOTS måste jag ha pengar till...

...hur skall det här gå? Fortsättning följer.

Kommentarer

  1. Anonym3:58 em

    Kan inte du lära mig parkour??? Det verkar så fruktansvärt roligt!
    Snääälla?? ;P

    SvaraRadera
  2. lära o lära..

    ut o lek klätterträd, utnytja dina lekplatser.

    in på le-parkour.se och titta, och youtube så klart.

    youtube ÄR din vän, näst efter google|video

    SvaraRadera

Skicka en kommentar