/// MÅNDAGEN EFTER FREDAGEN


Augusti-festivalen passerade, med allt vad det innebär.
Öl, vänner, och sång. Och mer öl. Jag gillar ju öl. Helgen vart iofs inte riktigt som jag hade tänkt mig. Mängen öl stämde nog ganska bra. Men roligheterna hade vi nog kunnat vrida upp några varv.

Fredag.
Festivalen börjar för min del, snabbt en öl på BL med Tezz. Träffade Robban o Katten, sen träffa mamma, Jonna, dricka mer öl. Till tivolit för att kasta bollar på Tobbe, träffa Tessi, möta upp Alex, leta öl, börjar regna. Går till BL, mer öl, tröttnar på regnet. Går hem.

Lördag.
Frulle, duscha göra sig i ordning, ner på systemet. Tar åt helvetet för lång tid innan jag får första ölen på BL, träffar Robban. Dricker öl med Tezz o Danne, går till Lollo, dricker öl, mer öl, går sen o träffar Jonna, går till palace, jonna är för ung. Går till Hugos, jag vart helt galet pank. För det är onekligen skillnad på att betala 30:- och 160:- Fick en öl av Jonna, och en av killen som jobbar i affären hos oss. Kul. Blir helt knas, går hem, har nycklarna i tezz väska, tezz tappar/blir av med mobilen, ligger på hennes soffa, Sara ringer, går dit, snackar skit, dricker öl, tezz kommer, får nycklar, allt är knas.

Jag är känslokall.

Söndag.
Tvätt. lite städ, thats it. bohyaa.

Kommentarer