/// FUNDERAR PÅ ATT GÖRA SOM ALLA ANDRA

Jag har då aldrig förstått grejen med att rada upp allt man köpt på bloggen.

Visst, jag använder ju bloggen mer för att samla allt _jag_ tycker är intressant på ett o samma ställe. Sen att det genererar läsare skiter jag faktiskt i. Men att gå in på en kompis blogg, och det första man får se är en bild, när de har lagt upp saker de köpt framför datorn.

En borste, två gem, en liter mjölk, fyra ägg, och schampo.

Seriöst, vem bryr sig?
Okej om det är finare kläder, eller ngt sånt. Eller om det är ngt som är fruktansvärt bra. Som idag köpte jag ett schampo som var det bästa jag haft. osv. Men inte en random flaska.

Så, jag undrar, skall jag fotta mitt pkt cigaretter, och min 1.5l Cola och skriva ett inlägg om hur hur mkt colan bubblar på tungan?

Kan vara så att jag inte har ngt vettigt att skriva, eller säga, eller länka till just nu osså.
jo, jag jobbar på ett spår till, om det blir ngt av det låter jag vara osagt än så länge.

Kommentarer

  1. Nu skall jag inte frambinga helvetet här.
    Ni anser att det är relevant, därför ni bloggar det, jo jag vet. På samma sätt som att alla mina posts om robotar är högst ointressant för Lisa 15år som just videobloggade om sin nya maskara medans hon fixade håret en gång var 3e sekund.

    Det är ju bara för mig att inte läsa det.

    Men alla bloggar har ju gått o blivit sådana. Därav mitt utbrott, känn er inte anklagade, eller träffade på ngt sett.

    SvaraRadera
  2. Anonym5:08 em

    Fota stavas bara med ett t=) Haha
    /Malle

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. oh noes! ett stavfel.. The horrors! hade du inte vettigare att säga så stfu!

    Skall man vara riktigt petig så är det t.o.m fotografera.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar