/// ÄNNU EN HELG HAR ÖVERGÅTT TILL MÅNDAG

Jo då. Jag vet, jag har blivit dålig på att blogga.

Det var ju ett event i Fredags, som jag eg borde ha skrivit ngt om här. Men mja, man måste ha tid osså.
Så denna gångna fredag var det Pulse på Sveaskeppet, jag plus två vänner spelade. Först ut med att bjuda på melodiska ljudlandskap var Elecman (Ville) som spelade Psy mellan 22 och 23:15ish. Sen var det min tur att måla upp en mer kaotisk variant av tidigare ljudbild. Och rulla mig på liten kärra. Det gick faktiskt riktigt bra., några småmissar skall man göra. Men Oj Oj så bra det gick, faktiskt.

Efter mig så var det dags för Dj Nicks (Nicke) som sin vana trogen använde de trasigare penslarna. Hardstyle för hela slanten, jag är väldigt kluven när det gäller hardstylen. Vissa låtar är förbannat bra, medans det mesta är så fruktansvärt dåligt så att jag har lust att placera min tidigare intagna föda i närmsta vas.

Roligast med hela kvällen var att det gamla gänget var samlat. Jag, Tobbe, Robban och -trummvivel- Danne. Jo då. Alla fyra på samma ställe. När hände det senast? 5, 6 år sen?

Allt i allt en bra kväll.

Lördag. PomPom i parken.
Med tanke på vädret så är jag försvånad att det faktiskt vart ngt pompom. Jag kan nog tycka att det skulle ställt in, men det är ball att spela vrickad psy i regnet, med 5-8 eldsjälar som skakar rumpa. Kul som fan, men 30 celcius och sol hade nog vart att föredra.

Nu skall jag jobba lite igen,.

Kommentarer