/// SÅ TYDLIGEN ÄR JAG BÖG,



Iaf om man frågar den ryska armén. Dem använder tydligen det här testet för att kolla om deras soldater lider av ngt. 

Can’t see circle 1: High agression, proneness to conflict, the recommendation is to add more physical excercise and cold showers.

Can’t see circle 2: Possible low than average intellectual abilities, can’t serve with sophisticated equipment.

Can’t see circle 3: Possible debauchery, soldier should get increased daily ration, should get more physical activity tasks, should not be connected to food supplies, etc.

Can’t see circle 4: Possible inclination to violence, can be assigend as a leader to his unit, as he can preserve discipline.

Can’t see circle 5: Possible latent homosexuality. Can be light uncontrolled accesses of attraction to the same sex.

Can’t see circle 6: Possible schizophreanic tendency. Required additional inspection.


Och jag kan inte för mitt liv se nummer 5. Så jag måste ju vara gay. Men Robban då? Han e ju färgblind över lag, lider han av all på samma gång? Akut-homo, våldsam, dum, kan inte hantera dyra leksaker, kliar lite på armbågen, och istappar på ollonet under vinterhalvåret. 

I feel for you. 

Kommentarer

  1. Jag är tydligen också gay... Det är ju bara rosa med lite gula prickar i liksom...

    SvaraRadera
  2. Nää du femman va svår.. vet du svaret?

    SvaraRadera
  3. ja jag e gay jag med... fast jag tror inte femman har någon siffra i sig...:)

    SvaraRadera
  4. Kära vänner.
    Jag vet faktiskt inte.
    jag skall förska överdriva färgerna eller ändra kontraster inom en snar framtid för att se om det finns något där.

    SvaraRadera
  5. moon > ja älskling, det var tydligt det. För efter lite spanande i datorn så fanns det ingenting där.

    Awww. Det hade vart så mkt roligare om det faktiskt var helt på riktigt. Men jag borde ha anat oråd när jag såg hur många som _inte_ såg ngt .

    SvaraRadera

Skicka en kommentar