/// SÅ HAR DET VART PÅSK.

En påsk utan ägg, men med desto mer vänner, solsken, bmx, inlines, filosofi, fattigdom, anime, och en grillning. Helt i min smak. För det är ju så. Jag gillar att grilla. 

Torsdag. 
Efter en ganska hård dag, så åkte jag på ngn form av sjukdom mot lunch/eftermiddag. Men efter en snabbvisit hos mamma, med tillhörande whiskey, så mådde jag mer eller mindre som en högborn prins. En lite onykter prins framåt kvällen. Men rätt snygg för det. 
Den vanliga ligan, hos Moffe. Öl, vänner och Olgatrons gips. Kan det bli bättre? Vi saknade Tobbe så mycket att vi gjorde en avbild av honom. Mycket fint må jag säga. 

Robban och jag återfann våran kärlek förvarandra, så vi är numera ett par på riktigt. Hans flickvän kanske inte gillar det lika skarp. Men hon får fan dela med sig. Robban är stor nog åt oss båda -bryter ihop i ett hysteriskt fnitter-

Fredag.
Ehhh blankt. Mer eller mindre helt tomt. Jag är inte säker på vad jag gjorde alls. Tror jag var förbi hos Moffe + Olgatron. Mer än så kommer jag inte ihåg. Jag har lite svårt överlag att dela på dagarna. Tränade gjorde jag, eller var det på lördan? hmm. 
Jenny var där?

Lördag. 
Jag klev upp tidigt, för att åka skates med Joel i Folkan. Nu vart det inte så. Så min tidiga uppgång halv nio kändes galet onödig. Att jag nu eg hade tvätten denna morgon hade på ngt outgrundligt sätt ramlat ut min hjärna helt. Så jag städade lite, kollade anime, bmxade och satt i solen och läste en bok. Innan jag ringde Moffe kl 13. Då jag även spenderade mina sistigaste pengar på mat. Ja visst är det fördjävligt. 
Träffade upp Linus med tillhörande barn för att leka i parken. Trevligt, kul o se Olgatron ute med sina styltor och riva upp asfalten. Gungade gjorde vi osså. Mycket trevligt. 
Vi skulle gilla osså. Men det vart inte så. Jag tog en promenad med Harry + vänner. Slutade den kvällen tittandes på en film hos Harry, och gick hem relativt tidigt. 
Jenny var där. 


jag kan leka, jag är inte rädd. Snodd från jennys blog, rakt av.
Söndag.
Trodde jag skulle tvätta denna dag. Men eftersom jag eg hade tvätten föregående morgon, så föddes en liten hejaramsa utan dess like i min mun denna morgon. Så jag bokade en tid efter kl 14 på måndagen ist. Idag grillades det däremot. Om det vart så lyckat låter jag vara osagt. Mina två köttbitar var ganska svarta på utsidan, och en aning för rosa på insidan. Det hade kunnat blivit skitbra. 
Jenny var där.

Måndag.
Så var det då måndag. Det känns ganska bra när alarmet ringer kl 6ish. Man slår upp ögonen, gäspar, kliver upp och dödar mobilen. Ler ett urfåningt leende, och lägger sig igen. Men redan kl 9 så sitter man framför Boxee och kollar anime till frukosten. För mycket anime har det blivit. 
Stefan hörde av sig på internetet och undrade om en liten åktur med våra små cyklar. Och självklart ställer man upp. Jag lyckades faktiskt sätta några grejer. Och lyssna nu. 
-trummvivel- 
  Jag har grindat räcken!
-HEPP!-
Jo då. Vi begav oss nämligen till klocket, och där förstår ni kära läsare. Där finns det en mindre skatepark. En klase betongblock av olika karaktär, och ett räcke. Efter lite påtryckningar av Stefan, och två inlineare (som inte alls gav mig ett sug att åka hem o hämta skatesen, neeej då) så satte jag fart mot detta hinder. Upp kom jag, landar med pegsen. Men lutar mig lite för mkt åt vänster. Mer eller mindre varenda gång. Men jag har iaf försökt. Och det gick faktiskt ganska bra. Kände mig ganska nöjd med mig själv. 

Hem och kasta in en tvätt i maskin. Underkläder är rätt bra att ha förstår ni. Missade däremot träningen. Glömde ju helt att det var måndag. Duscha, äta, anime. Sen ner till Harry för att lägga ögonen på en otroligt dålig film. Sahara. SE DEN INTE! 
O sen -trummvivel- Till Moffe och Olgatron. Förvånande? Nae, Där det osså tittades på en och annan film. Klockan han passera 01.00 innan jag var hemma. Och varför, VARFÖR är det så att bara för att man MÅSTE sova. Så kan man inte? Nae, ist så ligger man i sängen och tänker på hur mkt man måste sova. 
Jenny var inte där.

Nu, nu är det tisdag. Det jobbas, och skall tränas. Sen vet jag inte. Slipper STHLM i mårrn iaf. Det är alltid bra. Enda nakdelen är att jag inte får ngn övertid. Och inte heller en massa mat. Så jag måste alltså laga egen mat hemma. Inte bra. 

Angående dessa noteringar om Jenny. Jag för lite statestik bara. 

Kommentarer