/// DET ÄR MYCKET NU

Hej alla vänner. Som ni nog har märkt så har jag vart ganska dålig på att blogga senaste två, tre veckorna. Det har vart fullt upp på jobbet, där jag vanligen bloggar. Jag har vart ute o åkt, monterat och inte suttit vid datorn så mycket.

Och hemma har det vart ännu värre. Knappt ens att jag hunnit med att kolla den anime jag följer, än mindre kolla bloggar, som jag sedan kan dela med mig av. Det är för sorgligt. Jag vet. Så nu hade jag tänkt att smeta in dom skojigaste / mest relevanta / intressanta eller bara blahablaha.

UBUNTU BLIR MANGA

Linux-distron Ubuntu blir manga. Har inte läst den än, den ligger på min hårddisk och väntar på mig. Men jag är lite rädd. Ubuntu är min favo distro av linux, men en manga? Ohhh Jag vet inte riktigt.
via // boingboing

SHARP MEBIUS - LAPTOP MED SKÄRM SOM TOUCHPAD

Jag har inte så mkt att säga. Tufft, vill ha. Hoppas det blir standard på alla laptops inom en snar framtid. Varför har ingen tänkt på det förut? Kolla filmen på gizmodo.

KENWOOD SP0001

Unts Unts Baby! Kenwoods nya glas-högtalare med LED och annat lulllull. Nuff said.

SHARP + KDDI = SOLCELLS-MOBIL


Min kärlek för KDDI växer sig bara större. Allt dom tar i blir till guld. Vad sägs tex om denna mobil som födds genom ett samarbete mellan KDDI och Sharp. En mobil, som drivs med solceller, och är vattentät. Klockrent.
via // gizmodo

Kommentarer