/// ALLT DETTA MED TPB / FRA / IPRED


Min kära bror har kollen.
Jag skippar helt att själv skriva ngt, när min vältalige bror så bra lägger fram åsikterna åt oss. Men för att saxa lite, så att ni får lite utav ett läsintresse så följer här en liten snipplet. 

Rick Falkvinge har på sin blogg idag släppt bomben som fick mig att jubla, det visar sig att, helt utan gemene mans kännedom har EU-parlamentets utskott för mänskliga rättigheter, LIBE, faktiskt röstat igenom en rapport som heter "De grundläggande rättigheterna på Internet". Rapporten gick tydligen igenom med röstsiffrorna 44-0!

EU kräver därmed att sverige omedelbart avskaffar FRA-lagen och dessutom kräver de att alla planer på Ipred måste stoppas omedelbart! Detta är ju helt sensationella nyheter eftersom det effektivt sätter stopp för alla fascistmetoder som röstats, och kommer röstas, fram i riksdagen den senaste tiden! Jag länkar till Falkvinge's inlägg och uppmanar att ni faktiskt går in och läser det. Jag saxar också rapportens innehåll och länkar tillrapporten i sig.

Så dääääär ja. 

HANNES BLOGG 

Kommentarer