/// MIDSOMMAR OCH SÅNT

På torsdagen hade jag fortfarande ingen aning om hur jag skulle tillbringa fredagen. Efter att paserat systemet med Stefan och mötte upp Robban för en liten munsbit på McD så traskade vi tre över till Calle. Och vilken jävla lya.

Stället var stort som en ladugård, kalasfint, ni vet så där jävla modern som jag vill ha det. Om man bortser från köket. Men nya vitvaror kan man ju skaffa efterhand. Vi vart inte så långvariga hos Calle-ponken, tyvärr,. så jag begav mig med raska steg mot lillebror, med Drum n Bass i lurarna och regn på huvudet. Jag gillar Hannes, mkt. Vi gillar liknande saker, men är ändå så sjukt olika. Folk som inte vet att vi är bröder har svårt att tro det, till en början iaf. Sen har vi välle vissa atribut som avslöjar oss. Men jag blir alltid lika glad i hjärtat när jag umgås med honom. När vi väl gör det. Så många gånger han han lovat att dyka upp men inget händer. =/

Efter några öl och det obligatoriska har-du-sett-det-här-på-youtube.com-stunden flydde vi mot Kusin Ella för att intaga en öl till, eller två. Ngt jätte tjoho var det inte att tala om, men lagom roande för mig så att jag drack upp nästan allt det jag skulle ha till Fredagen. AJ DÅ. Måste ha blivit ngt fel någonstans. För jag vet att jag hade minst sex stycken Foster, lika många Femkommatvåor, och en 35cl Lauder. Laudern tog slut, det vet jag, Foster har jag ingen koll på hur många jag drack. men fan inte sex st. Och eftersom alla andra hade femkommatvåorna även dom, så kan jag se i mitt inre att räkneverket gick åt skogen.

Är inte säker på när jag bestämde mig för att traska vidare på nya äventyr. Men huxflux var jag hemma hos Stefan. Och sen stod jag naken o bäddade sängen.

När man sedan vaknade kl 10 på Fredagsmorgonen och räknade ölen vart jag alltför besviken. Två femkommatvåor kvar. VAFALS? TVÅ? attans. (var kanske inte mitt val av ord i detta läge nej) Att sedan även notera att man hade torskat på punktering på BMXen gjorde inte saken bättre. Mot affären för att införskaffa frukost. Stängt., Men..

Andra affären gav mig ett bättre resultat. Yoggi, med smak av citron och hallon, sex bananer, 2liter juice appelsin/äppel/mandarin-smak, två liter av den måste-ha-iga mjölken, och ngn fullkornsvariant av vanligt rostbröd.
När man har i linfrön, och en banan i yoggin så är den inte så hiskeligt onyttig, ett tips bara. o rostmackorna är inte det bästa valet av mig, men jag var lite småfattig. Så Kaffe ett glas juice, en halvliteter kaffe, ovanstående yoggi blandning, 6 rostade mackor, och jag var fit-for-fight.
Nu började väntan. Skulle möta upp hos Robban @ 7ish. Tittar på klockan,..

12:35

heja. Vad gör man nu ? Det vart till att pumpa bakdäcket så pass mycket att man kunde ta sig till en bensinmack, pumpa resten o sen ge sig ut och trampa i 3 timmar typ. Köpte mig en PanPizza för 75:- med Cola (inte konstigt pengarna försvinner fort) Sjukt god må jag säga, Kan nog bli ett par till sådana, om dom inte vräker på så hiskeligt med ost.

Så klockan var typ 7, jag tar cykel, och mina två öl rill robban, väntar en stund i soffan hos honom, för att sen röra oss till Lollo. jag var där i typ 3timmar. Käkade min honungsmelon, o gick hem samtidigt som Nima. Jag var inte road överhuvudtaget. Hade lika gjärna kunnat käka min melon hemma, framför en dålig film, o somnat innan klockan slagit 21.

Lördagen gick jag inte ens utanför dörren. Det var ju tvättdag-städdag, och jag spanade igenom 20 avsnitt av en anime. riktigt bra är den osså.

Söndag? vet att jag såg forest gump. Shit var bra den är. Det är dags att köpa den tror jag bestämt.

Heja helgen.

Kommentarer