/// KÖPA BMX


[UPDATE]
Har nu köpt den. Den heter än så länge Sephiroth. Väldigt nördig. Men detta kan ändras när som. Aeris/Aerith är ett annat förslag.


Ngnstans efter kl 19oo kommer jag köpa mig en ny BMX. Inte helt fel. Ny är den välle inte, så men det är en trevlig ram, o annat gott på den. Kommer krävas att skaffa nytt drev nästan omgående. Om pengar finnes till det. Sen har jag mig en liten cykel igen. =)

Förslag på namn till henne mottages med förtjusning. Förra hette ju smärta. Så ngt i dom banorna. Skrubbsår har redan tänkts på, och kaserats.

Köpa nytt
DREV
DÄCK
FÄLGAR
STYRE

Det är nog allt vad jag vet so far. Gud vad glad jag e. Äntligen en leksak igen. Att jag sålde smärta kan jag bara icke för mitt liv förstå. Måste ha vart väldigt dum, och i behov av pengar.

Kommentarer