/// JONNA FYLLER!


Så fyller en släkting år, igen. 18 närmare bestämt. Min tankegång har välle legat ngnstans supa ner så vi får leta efter henne i en fyllecell. Men vid närmare tanke så är nog inte det att rekomendera. Jag vet inte. trodde tex inte ens att hon skulle vara hemma vid denna tidpunkt.
Sen har vi det eviga problemet med att hon alltid fyller fem dagar för tidigt. -lön 25e- Så vad gör man? Efter senaste månades alla bravader ut o fara med jobbet, så har en o annan krona trillat in iofs. Så jag får välle helt enkelt bita i äpplet, skita i att köpa en öl eller två inför Söndagens bravader, hoppa klippningen, och helt enkelt köpa ngt åt henne.

Men vad vill hon ha? Jag är värdelös på att köpa grejer. Jonna lyckas alltid mer eller mindre träffa rätt med sina böcker till mig, själv har jag aldrig en aning. Till jul och liknande springar jag alltid runt som ett fån i några timmar på stan, innan jag panikar o typ köper ngt med ögonen stängda. alltid lika kul att själv se vad man köpte. Ohhh jahaja, en monster-ultra-big-black-pride-dildo för 899:- på intima. NICE. Det blir nog perfekt. Aww.. jAg älskar att köpa saker till andra. Men jag e så sjuklt dålig på det. Ngn som har några tips?

Kommentarer