/// HELGEN SOM VAR

Helgen som precis har lämnat oss lämnade tyvärr inte så mkt dom den tidigare lovat. Tyvärr.

Torsdagen.
Lillasyster jonna fyllde vuxen, tyvärr så tog vi bröder henne inte under armen för att göra människa av henne. Efter den sedvanliga tårtan hos Micke med familjen, även plast-farmor/farfar, som lyckades säga att vi var "roliga" som alltid. Jag tror jag kan pin-point:a vad dom menade. Vi brukar ju kunna vara ganska så "hyper" när familjen sköld/åhlin/miller samlas.

Den lilla utflykten till Ella gjorde ju faktiskt inte saken mkt sämre. Har väl inte så väldans mycket gemensamt med dom. Men ibland så kan det vara bra mkt roligare att snacka med fem år yngre personer, än detta eviga snack om WoW, jobb, barn, och pensionssparande. Dom flesta av mina vänner fick ju faktiskt sitt första orangea kuvert med en siffra i. Träffen med Ankan med skäggig viking till följe var även det ett stort plus i kanten. so far, so good.

Vägen hem sög rätt hårt.

Fredagen.
Här har jag lite utav en lucka. Jag är inte helt säker på vad min dag gick ut på. Vet att jag damsög, o en massa andra sådana måsten. Träffade ville o werkan i garaget / studion, vilket var trevligt. Som bara den. Även om jag har lite svårt att följa med i deras icke ett dugg sammanhängade ordkastande. Har även bestämt förmig att jag följde med Hebbe till några av hans "nya" vänner. Drack en sprit, och gick ut. Utgången vad rätt död.

Lördagen.
Vad gjorde jag i lördags?

Söndag.
Upp i ottan för att kasta in första maskinen tvätt, sen vräka sig iväg till Jani för F1. Mkt bra race. Våra nätta kroppar vart helt uppfyllda av Formel 1-hysterin, så vi satte oss o kållade på resor. F1-resor. OCh där finnes det allt för många val.

England - Billig resa, alla pratar engelska, inte så svårt att vara där lixom. Hamiltons hemmabana, så det lär ju bli fest. Men hur kul e england? Så där lixom. OK om man skall festa på o besöka folk. Men nae. jag vet inte. Billigaste alternativet är det. Så det kommer nog att bli så.

Italien - Ferraris hemmabana. Det skulle inte rocka lite det. Men då börjar pengarna rinna iväg. Med flyg o allt skulle vi trilla in på närmate 10k perskalle. -tar i lite- Med bil så kommer bara soppan gå på minst 4k med dagens besnsin-priser. Italien har även den fördelen att det inte är förens den 14-sept. Så man har lite tid på sig att planera.

Sen blir det bara värre o värre. Japans GP ligger mig varmast om hjärtat. Men det e ju bara att glömma.

Sen skutta bort till modern för att fira henne ( fan, glömde ringa moffe, men när jag sen kollade tel-boken så hade jag ändå inte hennes nummer) där man träffade ankan, ella och mormor. Hannes behagade inte komma. UNGJÄVEL! Att du fortfarande har ngn som älskar dig på ngt sätt är för mig en gåta. En jävel på att bränna broar är du.

Man skulle även gå ut denna dag. Ut till Otten där det skulle vara full-fräs. Jag var laddad till max. I onsdags. Sen gick det bara neråt. När själva dagen kom så hade knypling en större dragningskraft. Så det hela slutade med att jag gjorde hilding, och många andra väldigt besvikna. Då jag ist träffade harry, jani, majken och vilade ögonen på en film, för att knalla hem tidigt o sova.

Måndagen.
Snacka om slapp dag. Tror inte ngn gjorde många knop. Själv muttrade jag ngt om min tomma bokhylla. Och måste köpa mer böcker. MASSA MER!

Det var helgen det. Så tack till er som jag var med. Sorry till er jag skulle vart med. Och vi ses ngn annan gång till er som inte ens vet att jag finns.

Kommentarer

  1. Att döma av nöjesfaktorn som du verkar ha upplevt så må jag säga att det låter som Nkpg i ett nötskal...

    SvaraRadera
  2. jag klagar på norrköping, men inte på helgen som helhet. Om jag nu bara visste vart min lördag tagit vägen.. Jag har faktiskt inte en aning om vad jag gjorde den dagen.. En dag i mitt liv är borta lixom.

    SvaraRadera
  3. hoppa ned från dina höga hästar nu för fan!

    SvaraRadera
  4. Men jag gillar min häst.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar