/// MIXMASAKER

Så fick jag äntligen min mixer.. O inget funkar.. Tog mig en timme att få ljud IN i skiten till att börja med. Sen så funkade inte USB-kortet som jag det skall. Men jag skall kålla med en annan drivare.. Annars e det kanske dags för en ominstallation. Så får vi se vad som händer o sker.

Robban kommer ju över på fredag. Då vill jag att det fungerar. För när jag väl tjuvkopplade så jag fick feed in i datorn. Så har Cubase tappat bort mitt ljudkort. Jag hör ljud ut stereon, som går till datorn. Men cubase får ingen FEED.. Vilket gör det väldans svårt att spela ngt.. Kanske ärdaggs för en ominstallation av allt som sagt..

Detär ju ändå windoze..

Kommentarer

  1. You are using WinSNOOZE 0.001A still , därför det inte funkar , windoze kmr aldrig komma upp i en icke alpha fas haha ;>

    SvaraRadera

Skicka en kommentar