// JONNA SPYR, UFO ÄR BRÄND

Mmm.. Det är nog en passande topic.

Fredagens partajande gick nog lite väl vilt till för vissa. Jag trodde välle aldrig att jag, hannes och jonna skulle vara på samma fest. Men så vart det. Jonna vart visst lite onykter har jag ett svagt minne av. Jag vart fruktat full jag med, men när jonna började må dåligt så fick man tänka på annat o jobba på hennes hemgång.

Bästa från festen var ändå hannes som skulle spöa den blonda killen som tog hand om jonna.. UNDERBART! -den blonda killen var jag-

Lördagen varade i lugnets tecken. Tills jag såg werkan o co utanför fönstret. En klassiker i lejongropen, och sen vad det kört även där. Inte riktigt lika vilt för min del, men werkis sov som vanligt, hade öl överallt, och allt var i sin ordning.

Under söndagen hade jag tänkt att motionera lite (inlines-åkeri) och sen slappa i en park. Vasa-parken vart det. O vem dyker upp mitt framför näsan på mig.

Hannes! POFF.. hannes och Macke satt där o njöt av solen. GULD. Efter en del prat så vart det en platta öl i solen, en hel del mer skitsnack,. o sen jakt på pizza. Jag var inte hemma förens runt 10 halv 11. Och såååå trött.

Solbränd vart man, trött. Men oförmögen att sova.. Runt kl 2 tror jag att TVn stängdes av för att njuta av lite sömn. ÄNTLIGEN.

Summasumarum. Helgen får 4.5 uFon av 5 möjliga.. NU vill jag ha min mixer.

Kommentarer