// FREDAG, DAGEN INNAN VÄXJÖ

Borde väl eg ge igenom helgen i en mer korrekt ordning. Och inte bara hoppa på Växjö direkt. Så vi kan välle avlägga fredagens händelser på en gång då.

FREDAG

jag var onykter.

Så.. klart. =) Tyvärr så är det väldigt många luckor från fredagen, eller saker som inte helt enkelt är ämnade för att leva vidare på bloggen, ja jag vet, jag är tråkig. Men skulle jag dela med mig av allt i mitt liv så hade jag inte vart intressant att umgås med längre.. (inga dumma kommentarer nu) Men i vilket fall.

Det skulle ju drickas en hel del hade jag hört rykten om dom senaste veckorna. Och nu var äntligen fredagen som alla, en viss tjej med man iaf hade väntat på. Tobbe kom ner o mötte mig på jobbet för att knalla hem till mig. Första gången han var hos mig,. på o ett halvt år. Yeah! Bättre sent än aldrig. Hebbe kom som planerat runt 18-19. Vi smällde i oss några snabba, för att snabbt röra oss mot nästa destination.

FESTEN.
Att hitta till förfesten i sällskap av Tobbe och Hebbe var lite av ett äventyr i sig själv. Man fick välja sina steg väl för att itne trampa i fördärvet. Rättare sagt Hebbe hade ingen aning om vart vi skulle. Så det vart till att yra runt vid hamnen en stund. Väl där så börjades det mobbas på dom vanliga visen. Har bestämt för mig att jag hade ett typiskt snack på natten alla "14is-fylle-snack" om respekt o fan o hans moster.

PALACE.
Sen bar det av i taxi till palace. Stället för kvällen.. yey... Wohoo... eller ngt. Jag var välle inte där så väldans länge... Väldans onykter, fyllekåt o allt vad det heter, fast mäst hungrig, så när majken o frida började snacka mat så kände jag hungern. Det vart ju till att knalla till pizzerian och intaga en smarrig pizza jag inte orkade äta upp.

Nilz har skaffat Taxi-kort. GRATTIS mannen, och tack för skjutsen upp till haga... Tror jag var isäng redan runt halv tre snåret.. Helt kalas.

Kommentarer

Skicka en kommentar