legetimt att döda?

Är det legetimt att döda ngn när personen i fråga har i ca en timme klagat över att han inte har tid att käfta med mig, när jag inte sagt ngt?
När han påstår att jag inte lyssnar, fasten han inte har sagt ngt annat än samma mening i en timme.
-Jag har inte tid att käfta med dig om det här.

-Nej, men gör inte det då!

-Men sluta nu anders, jag har inte tid.

-Men _gör_ inte det då! åk o gör det du skall.

-ANDERS. Sluta nu. var inte uppkäftig.

-Ehhh. va?

-Jag har inte tid med det här.

- .....

-ja...

- ja vad?

-ja...

- VAD?

-Anders var inte uppkäftig nu.. jag har inte tid..

PANG! där sköt jag. i mitt sinne, eg stod jag o log, tittandes ut över ett grönt fält med hampa.. för jag vägrar tro att jag stod inomhus vid arbetsvbänken, håååårt kramandes min skalpell.

arf arf..

Kommentarer