fin helg. tror jag.


Fredag


Efter ett rent helvete på jobbbet, vilket var ett resultat av alldeles för lite nikotin i min lilla kropp, så började det ordna upp sig. trodde jag, Träffade jani, fikade hos micke, o sen så bars det av i sökandet efter våra vänner. ja sen kommer jag inte iihåg så mkt. Jag vet att jag idkade könsumgänge. Och att tobbe dök upp i haga. Mycket trevligt att han kom. Var ett tag sen man såg den pajsaren... Mycket trevligt.. verkligen.


Lördagen


denna bravadernas dag, vaknade kl 9, kollade anime o käkade korv, pang boom så ringer mobilen, jani gormar ngt om att bada. Sagt o gjort, jag werkis, myzan, och jani begav oss till ngn jö i åby. plaskade lite. o drack folkis. sen in till stan, ja då skulle vi hjälpa ngn släkting till werkan att flytta. Jey...
Sen så börjades det drickas... o drickas, o snygg e jag. oj oj oj oj

Mer bilder finns på min flickr sida.

Kommentarer