Kämpar lite med musiken.

Hittade igår en gammal kärlek. Terror Tekkno. Mmmm saknat... Tänk er Insdustrial, blandat med Tekkno, som pinnar på i typ 160 Bpm.. mmmm vakert. Fint, Irriterat, Sexigt..

Skall leta upp en länk eller ngt så snart jag kan.

Kämpar själv på med musiken så gott det går, men det e fan dags för den där klaviaturen nu, i need the knobs. Och Ljudkortet.. jag bad dom iofs att skicka dom ngn gång efter fullmoon, så ant kommer det under min semester, då jag inte har några pengar. Eller så kommer det perfekt lagom tills det att jag får pengar.
Eller så pausar jag lite till. ich, måste tänka på pengar.

Försöker hitta ngnstans där jag kan lägga upp mina låtar osså, måste ju promota. Så. är det ngn som har en Server där jag kan lägga upp en liten sida om/med mig som artist/Deejay ??

Just nu kör jag på Mp3.com men då kan jag inte bestämma egen layout, osv osv... så det ser förtaskigt ut.. o jag kan inte välja egen bitrate, o bla bla bla...

Kommentarer