/// VI LEVER I EN LITEN VÄRLD


I ett ganska stort universum.

Kommentarer

  1. inte relaterat, men jag lämnar länken här för eftertanke, eftersom jag inte kan posta det på fejjan haha :P

    http://exagitate.blogspot.com/2010/06/sista-stoten-for-min-facebook-relation.html

    SvaraRadera
  2. Väl skrivet.

    Jag har ju inte det problemet, jag har helt enkelt bara stängt av flödet från dessa individer som stör mitt facebookande.

    Fb har även blivit en alltför stor del i mitt dagliga planerande. Jag kan väl inte säga att jag mår dåligt utan facebook.

    Inte som jag gör utan mobil/internet, och jag har inget behov av att ständigt logga in.

    Men jag tror det ligger i ngt du säger. Parallellen till när man själv var novis på IRC är mycket slående. Mitt ständiga skrivande om ingenting kunde tömma en kanal på under en dag.

    40plussarna har ETT stort problem på FB, och att mormor nu joinade har även gjort så att jag får ta mig en funderare. Även om jag även där kan lösa ett ganska litet i-landsproblem med ännu en person på min "blockera"-lista.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar