/// NYFLYTTAD OCH ALLT

Så var själva flytten klar.
Vi tackar så klart alla som var där, gillas skarpt. Ni får era IOU-kort senare. =)

Vi fick nycklarna på tisdagen, Sara hämtade färg på onsdagen, pappa kom på torsdagen. Så det vart inte så mycket målat under dessa dagar. Tur att man har de underbara människorna Hebbe och Malle på sin sida. Utan er hade det aldrig gått. Vi har ETT rum kvar, mitt/bäbis. Och detalj-målandet på ena långväggen i vardagsrummet.

Sara skall måla lite dörrlister/karmar under dagen, och jag skall göra mall för vardagsrummet. Mitt/bäbis rum får jag ta under semestern.

I veckan/veckorna som kommer så är projekt göra klart min gamla lägenhet på gång. Det måste fixas snarast. Det är en månad kvar, men om man inte gör det direkt, så kommer man stå där med två dagar kvar, och har allt kvar att göra. Inte kul alls.

En och annan sak måste köpas till nya boet, men nu är det köpstop för vår del den här månaden. Att Sara fyller 22 (hon blir en stor kicka) den 15e bättrar ju inte på det hela heller. -vad fan skall jag köpa?-

Bilder kommer inom kort.

Kommentarer