/// FESTLIGHETER

Hemma hos oss.
I lördags var det kombinerad födelsedags-/förlovningsfest. Vi hade dricka, pool och vänner.
Allt som allt en ganska lyckad sammankomst. Kenta fick för sig att han skulle göra bomben, i våran 150x150x30cm pool. Med 10cm vattendjup. Jo han överlevde. Robban har filmen, som vi väntar på.

Sen till tråkigheterna, alla skulle som vanligt ut. Jag hade 20 cider. Jag lovade bort ett par till Harry, han drack 4, jag drack 6, sen så drack Tezz 4, så vart är resten? Enligt utsaga har ngn tagit med sig ett par st i en påse.
Plus att det fattades 2st utav saras parfymer.

Jag har mina aningar. Men vill inte anklaga ngn. Men är det så man gör mot sina vänner när man är "vuxen" så vet jag inte riktigt om det blir så mkt lekande med den personen i framtiden. Känns så jävla dumt. Tillslut måste man vakna upp och komma på att man är ganska ensam.
Men en gång tattare, alltid tattare.
Ngn form av hämnd? Vad fan styr du med?

Så är det iaf, vi gjorde klart det sista i min gamla lya i söndags med. Så nu har jag inget mer med den att göra. ett fyraårigt kapitel av mitt liv är avslutat. Det var med viss sorg jag dumpade nyckeln i brevinkastet.

Thats it for nu.

Kommentarer

  1. Oj.. Jag hade ingen aning om att saker försvann hos er. Känns ju väldigt konstigt med tanke på att ingen utomstående var där. Riktigt dumt. Men kanske inte allt för svårt att räkna ut vem/vilka som skulle kunnat göra så iofs... Jag vet inte. Jävligt trist iaf. Man ska ju kunna ha vänner på besök utan att sånt händer.

    SvaraRadera
  2. Btw så hade jag jättekul hos er. För att nämna något roligare :)

    SvaraRadera
  3. Jo. Man trodde man växte ifrån sånt när man fyllde 18. Men ack så fel. =/

    Kul att du hade kul =)

    SvaraRadera
  4. Men fy va fult !

    SvaraRadera
  5. Så är det ibland.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar