/// UFO, HAN DEN SJUKA

På fredagen låg jag på sängen och snörvlade för mig själv, ja, jag var hemma och sjuk.
Jag är väl inget stort fan av att vara sjuk. Men det kan vara lite bra. Även om man knalla omkring i lägenheten som en Zombie, så kan man få en hel del gjort.

Anime, något som jag kollar mycket på när jag är sjuk. Jag har tex hittat två nya serier. Den enda hette Bakenomogatari. Ganska mörk humor, intressanta karaktärer. Och inte så där överplastig, eller söt. -även om jag måste erkänna att jag älskar sådan anime med. clannad, kanon 2oo6 och så =) -

Serier, jag satte mig ner och bestämde mig för att se Flashforward nu i dagarna då min hals var svullen, min näsa rinnig, och huvudet svullet. FÖRBANNAT BRA. Men jag klarar inte av att se för många ep's på rad.

Jag är lite kär i Kate Havnevik - New Day | spotify

Kommentarer

  1. Du gillade ju inte Bakenomogatari sa du ju :P

    SvaraRadera
  2. Jo jag gjorde ju det. Det var en annan jag måste tänkt på. 11eyes tror jag.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar