/// HELGEN, PLUS KOMMANDE EVENT

Ännu en helg har passerat.
En lugnare helg än föregående två.

Första helgen | AQUA | Halloween.

Spidi är så klart fotografen

På torsdagen var det Hardcore på AQUA. Untz Untz med extra sprak helt enkelt. Kul kul kul. Först var det en och annan öl hos Tezz, sen på världens bar, där även Hannes trillade förbi. Mycket trevligt. Sen var det så att säga fest. =)

Tyvärr är detta inte alla, fler kom sen. Men det är enda gruppbilden vi hade.

Det skulle vara en liten sammankomst av nya, och gamla vänner hos Pantzar, MYCKET LYCKAT! En och annan öl dracks, vin, en kopp sprit, och glada tillrop. Så det SKALL vara när man träffas. Tyvärr händer ju sådana fester allt för sällan. Alla vill bara gå på krogen o skit.

Andra helgen | Tezz bror | Suit Up!

Tezz bror från Motala kom förbi på besök, vilket såklart betydde öl, och prat.


På lördagen sen var det suit up-fest hos Ella. Mer eller mindre enda bilden på mig som går att använda på mig från den festen. Beklagar men sant.

Denna helg | Fabbe fyller 30!

det skulle nog ha kunnat vart en GULD kväll för mig. Men efter två hela veckors stressande, så sade min kropp nej. Jag var allmänt off, trött, och ville bara sova. Själva partajet var nog ganska lyckat. Han hade ingen aning om att hans kära flicka hade styrt ett partey. Så hans blick när han kom in i lokalen var obetalbar.
Mycket lyckat. Well Done!

Jag gick hem vid typ halv 12. Lade mig på sängen och somnade med ens. Söndagen var inte mkt mer party den. Tvätt mm som vanligt. Heja livet.

Nu sitter man här på en måndag igen. Funderar över livet, och har så där lagom med jobb igen. Skönt. Denna onsdag kommer däremot suga i STHLM. Såååå mkt jobb.

Kommande Event | Pulse 4 Dec

Jo då. Den 4e December så skall jag stå vid spakarna igen. Då e det typ party.
Pulse @ Svea som vanligt. PSY hela kvällen. Äntligen!

Kommentarer