/// HITTAT I MOBILEN

Efter ett köp av ny mobil, en hel del brottande med dem förra mobilerna, så har det vart en bra stund sedan jag samlade några av dem grejena jag har i mobilen.


Min vägg har fått tillökning. Vänta det lätt fel. Min vägg har fått ett motiv. Eh. jaja. Jag har satt upp en söt söt stormtrooper på min vägg. Med en klassiskt "MJ move". Mycket smakfullt.


Påväg hem från STHLM.


Fortfarande på väg hem, från STHLM.


Funnet på en grill i STHLM. Underbar svenska. OCH engelska.


Spelar man fotboll med Tezz och Harry. Medans olga hejar på från sidan. Så kan det bli blodigt. Min vanliga tur bara

När vi spelade ölbrändboll (BBB) så hittade jag och Sara denna bil. Visst är en ful. Men ack så charmig med sina flames, i rost.


Så har jag nu gått ur Svenskakyrkan. Det var fan på tiden. Hail satan, tjena Shiva, makar du på dig lite Buddha, Darwin din öl står i kylen.


Mycket trevlig bil från Mantorp.

Kommentarer