// NY LAYOUT

Men det har ni inte missat förmodar jag. 

Ni har nog inte heller missat att det har varit lite tomt från mig senaste tiden. Men det har vart mkt att göra på jobbet, och hemma har jag vart utan nät i nästan en vecka. 
Så jag har inte rikigt haft varken tid, eller lust att blogga ngt vidare. 

Men nu när jag är klar med kod-knackandet, som har tagit mig lite mer än en vecka att göra, så är jag äntligen relativt klar. 

Jo det är en del saker som inte stämmer, formateringar, och ord som måste bytas ut. Vissa av er kanske tillomed känner igen upplägget. 
JA.
Det är en variant på den där tråkiga jag fick skit för att den var så opersonlig för två år sedan. Men nu skiter jag i det. För den är så jävla snygg. Och den är så jag. Ren, enkel, snygg, inga krussiduller, utan bara fyller sin funktion percis som den skall. 

Helt guld. ja jag e nöjd, snart, nästan. 

Kommentarer