/// SAMLADE MOBIL-BILDER

Någon gång i månaden, typ, så samlar jag ihop bilderna jag som samlats i mobilen under den gångna tiden. Ibland hittar man ngt kul. Ibland inte. 


GLOBEN // 08 NOV - Sorlig tillställning. Monsterjam. Så litet. Så fjuttigt. Och den svenska publiken är så svårflirtad. 



PÅ VÄG TILL TROLLHÄTTAN // 04 DEC - En felstavning som verkligen lyste mot mig när vi stannade till för en frukostmacka.  Tydligen var det bara jag som märkte ngt.


MONTERING STADIUM ARENA // 05 DEC - Janne och jag åkte upp till stadium arena, dagen innan invigning för att montera den svarta blaffan ni ser på golvet. Kommer nog bli ett och annat byte av dom. I vanlig ordning. 


MONTERING STADIUM ARENA // 05 DEC - Men friidrottshallen är fin den. 


MONTERING STADIUM ARENA // 05 DEC - Logon på sidan. MM vad fint. Men. Vänta nu. Är det mina ögon det är fel på, eller har dom valt olika färg på bakgrundsbelysningen? Varmvit på alla utom D. Som är kallvit. AJ AJ AJ! 

Klant


KV MUFFEN // 12 OKT -  det är här det händer.




Kommentarer