/// SNURRIGHETER PÅ JOBBET

I vanlig ordning så är det jag som mer eller mindre styr upp allt på det här bygget. el bosso är ute o skaffar jobbet, skriver vad i hans ögon, när han gör det, skall kallas för en arbetsorder. Hade därimot en av mina ordrar sett ut på ett liknnade sätt så hade det blivit mer eller mindre krig.

Han levererar en lapp, med sin underbara handstil på, den påminner lite som min, kl kvart i 3 på lördagskvällen när man skall skriva på sista kvittot på valfri nattklubb. Det fattas information med mera. Jag säger snällt till att jag måste ha den resterande infon. Jajaja, inga problem, det fixar jag får man till svar.

Två veckor senare så bestämmer jag mig för att ringa till kunden själv. Hon var lite ledsen över att hon inte fått sina grejer än, jag förklarar situationen, och ibland är det tur att min såkallade chef är så ökänd i stan som han är. Alla vet att han är som han är, och det e inget man kan göra åt det. Lite försenade grejer, billigt, men man får skratta lite osså. TUR. Så nu sitter jag här med ngt som skulle kunna kallas halsfluss, eller ngt, och har försökt prata telefon. HEJA!

heja jobbet,. bra där, bra.

Kommentarer