/// REDOGÖRELSE FÖR HELGEN

Jag har varit lite väl tyst senaste tiden angående mitt relativt tråkiga liv senaste tiden.
Och det är just svaret, det har varit relativt tråkigt, händeselöst, avsaknaden av action av varit rätt påtaglig. I vilket fall, jag fick ju hem mina delar till "Psykeln" i torsdags, kedje brytaren pajade jag nästan omgående. Skaffade mig helt enkelt en lite för -tuff- kedja.

Drevet fram var underbart, OM jag hade fått på drevet bak. Vilket jag inte fick. Så att sitta o veva med 25t på framdrevet går bara inte. Så det var bara till att plocka bort. Så nu har jag ett framdrev på 25t ligger hemma för 400:- och ett bakdrev på 13t för 200:-

Ngn som vill köpa? Jag lackade ur så hårt att jag nästan beställde mig en helt ny BMX ist. Så jag skall se vad jag kan göra åt med psykel-problem, sen köper jag en ny. Om jag kan sälja delar, eller hela nuvarande hojen så kommer jag bli en väldigt lycklig pojke. Då jag ist köper en sploirans ny KHE (samma märke som min förra älskling), blå är den =) OM jag inte kan sälja av delar så kommer jag ist sitta o gråta. För då har jag nog inte råd med mitt liv. Vi får helt enkelt se vad som sker.


oh vad jag vill ha, så ngn med 3k över att bara ge mig lite kvikt?

Under fredagen älgade jag bort till harrys o träffade mamma, micke uffe med bihang och han som jag aldrig kommer ihåg vad han heter, inte heller när jag ser honom på stan o skall hälsa, så jag skiter i det. Man kan inte bara glida upp o säga hej, Du? Vart kvar på harrys en stund med robban, snackade lite skit och drack några wirry. För att sen bege sig mot haga och mer barnförbjudnaäventyr.

För ja! Jag har mig en KK nu. Så om ngn har råkat notera ett lite gladare humör från min sida så kan det vara anledningen.

Under lördagen så skulle det partajas lite med Moster ankan, ella, emil, hannes o en hel del andra stjärnor. Vilket jag inte hade större förhoppningar om. Men det var länge sedan den -roliga- delen av familjen träffades. I efterhand så fick jag höra att det som vanligt var bråk och osanningar bland mina mostrar. Och ja, jag tycker att ni beter er som 14åriga småflickor i skolan. Är ni 40+ eller hur var det nu? När vissa sedan skall förklara hela situationen på MSN så blir jag bara trött. Lägg ner, väx upp. Livet går inte ut på att ta poäng.

Tänk om jag hannes och jonna skulle ha den här relationen. Hahaha, snacka om skrattretande. Jag älskar ju dom lixom. Jag gör allt för dom ^_-.

Det var djävligt kul att träffa jon o emil, emil sa ngt om träning på friskis, det e nog fan dags för mig att ta honom på det löftet. Jag måste styra upp det här, jag gillar ju faktiskt att träna, så vi får helt enkelt höras av om det här lite närmare. Efter ankan så vet jag inte vart vi ungdomar gick, men det var en pajas där som nog måste vara den dummaste jag sett. Hannes och jag flinade rätt brett. Yeah! Släkten joinar forces för att mobba andra. Underbart. Mer sånt.


kapaow, ta den, whohoo kålla min grymma balans, vad gör du nu, hiiyaaaaaa

Söndagen var jag bara hemma, trättade och såg en av dom mest underhållande filmerna på länge. Jag älskar ju kampsports-filmer, Jet Li och Jackie Chan är mina favvisar, så när dom nu ÄNTLIGEN efter 20 år är med i samma film så var det upplagt för totalt nöje. Och så var fallet. Uj uj. Råkar ni vara lite svaga för vackra moves och jackies vanliga slapstick humor blandat med vackra unga asiatiska flickor som kan bryta ner dig vilken dags som hälst (och vem har inte det, hubba hubba hubba) så skall ni se : The Forbidden Kingdom .

Det var det. Så ni ser. Det är inte mycket acttion där inte.

Kommentarer