/// NYÅR @ JANI OCH MIN ÄLSKADE MAJKEN

inte helt jävla fel...

Hela mitt nyår började med att jag satt hemma alldeles för tidigt.. Kl 7 vaknade jag, eller rättare sagt 5 över 7. där satt jag. pigg som inget annat... undrade vad man kulle göra. Gick ner på stan.. så ja alla nära o kära.. nu äger jag e slips.. Det vart en SLIPS för 590:- och sprit på systemet för 580:- min nedrans skumpa kostade mig 299:- var den värd det? Jag säger inget.

Enligt TV4, skulle den vara värd 4a solar,... o jag gillar lite torrare grejer.. Inte bara massa jävla socker.. det e ju fan sorligt vad ni stoppar i er människor...

Så är det nul... synd att jag inte parade med Robban o gänget.. Men varför e inte vi hos er? Eller ni hos mig? Det är en fråga att ställa sig, häng på den en stund.. Vi syns senare.

Kommentarer