/// FEL ADRESS

En 31-årig man i Nya Zeeland kände sig skapligt blåst när han blivit lovad en "tidig julklapp" via sms, traskade in naken i fel hus.

Den 17-åriga flickan med det trevliga löftet om en rolig stund med henne och en vän gjorde att den 31-åriga mannen stack till adressen han fått direkt. Ett av kraven i sms:et var att han skulle vara naken. O vi karlar ÄR dumma, så in traskar han.

Ägaren till huset ser inte det roliga i det hela, så han åker på en polisanmälning, likaså den 17åriga flickan.
Att mannen torskar förstår jag. Han e naken. Men flickan torskar för :

misusing a phone

vad är det lixom? Så om jag ringer till min rent hypotetiska flickvän, ber henne att storma mitt hem iklädd ändast 2 geléhallon. Så gör lag lagbrott i nya zeeland.. tacka fan för jag e Svensk.

[VIA]

Kommentarer

  1. Anonym8:49 em

    Är du säker på att han inte kände tjejen? Annars är han nog dummare än lovligt, till och med för att vara karl!
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Anonym8:50 em

    Konstigt, Varför måste jag vara anonym? Det har inte varit nödvändigt tidigare. Vänta nu, Aha, jag fick just syn på något! En tredje knapp, mystiken tätnar.
    Mamma

    SvaraRadera
  3. Det vet icke jag, o det förtäljer icke historien. Har länkat till den. Försöker att alltid länka till källan, [VIA] du vet. O jag anser reuters vara en relativt säker källa.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar