/// WERKANDERZ DANSBANDERZ @ P3

Werkan med Flickvän (My) solar sig på Öland Midsommar 2oo6


YES! såja... Werkis vann P3´s tävling. Så nu kommer det spelas hela sommaren igenom. Hemskt!
jag e fan redan trött på låten, o då har jag ändå inte ens börjat remixa den själv än... SUCKA.

Men nu har bygget av hemsida och Logo börjat. Werkis e nöjd, jag e nöjd. Det vart lite mkt "Fan vad du e bra uFo" och "du är ett geni" från werkis o my´s sida igårkväll. Det var nog spriten som pratade. Men en aning sanning ligger det i det.. För jag e helt sjukt grym.. Fi fan va jag e bra.

Denna sommar kan nog rocka med lite flyt.. Rajt ån! Öland?

MEDIA | HD.se | OSKARSHAMS TIDNING | NT.se

Kommentarer

  1. Anonym1:17 em

    Hmm kan det möjligtvis vara köpingsvik? Låten har spelats sönder på Playdio, men den rockar fortfarande.. :)

    SvaraRadera
  2. Det kan nog vara så ja! och den kommer nog spelas där iår har jag en känsla av...

    SvaraRadera
  3. Werkan the man!! ;)
    Öland midsommar.. klassisker..

    /Richard Flow , Strangel
    www.strangelmusic.com

    SvaraRadera

Skicka en kommentar