/// BLOGGANDE TANTER

När jag började blogga 2003 undrade alla varför. Nu börjar min släkt blogga. Så om ens 40-åriga tanter till mostrar börjar blogga. Är det då helt okej ändå ner till gräsrotsnivå med att blogga.

Har bloggen nu blivit så mainstream nu? Att bloggen hade sin boom 2005 och alla skulle blogga till höger o vänster. Om allt o ingenting.. När man kunde läsa posts på bloggar i stil med :

-Idag drack jag kaffe. Med 2 sockerbitar i.

WTF? vem brydde sig? Jag skriver iofs inte häller så bra grejer länge. Men det finns ju gränser för hur "vanlig" man får vara i sitt postande. Bloggen skall vara ett sätt att ventilera sig om man har en personlig blog.

Jag postar eg, gjärna om teknologi, och sånt som ligger mig vart om hjärtat, EGM, Design (bara jag som märkt att dom uppdaterat utseendet på mjölkpaketen? klarare fäger, lite rundare typsnitt, och gladare. Bra ARLA! Bra), Grafik, Politik, och små rosa dvärgar.

Kommentarer

  1. Anonym5:22 em

    Jag förstår precis vad du menar. Man får läsa sånt som Hur full kan manbli, eller vilken djävla helg, vaknade med tidernas blykeps.
    Läs inte bloggar du inte gillar, eller hur!
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Nae mamma.. det ligger ngt i det.. Men samtidigt så finns det ngt på alla dessa bloggar som man ändå vill läsa.. Av 10 posts så finns det en ibland två som bara är så jävla bra.. Helt guld...

    Och det är sånna posts som gör att jag e kvar..

    SvaraRadera

Skicka en kommentar