/// MER SOM BETONG

Äntligen så är en helg till ända o man sitter återigen på jobbet och kan pusta ut. Mja, kanske inte riktigt helt sant.
Inatt lyckades jag med att sova i minst hela 30 minuter... Helt galet. Så varmt i natt så det var fan i mig omöjligt att få ngn sömn, låg o vred mig i sängen hur länge som hälst. Det vart tillomed ljust ute innan jag somnade.

Helt hemskt.

Fredagens bravader med robban & co, för att sedan knalla till Wasa o leka med koffa o werkan var välle mer eller mindre som alla andra gånger. Full var jag, o kul hade jag. Och jag var med vänner.

Att käka frulle med vänner i garaget på lördagsmorgonen är inte helt fel. Inte fel alls. Bättre än min jävla scones i söndags.. Dom var mer som betong. Jag fattar inte vad som gick fel. Måste vart ngt med bakpulvret. Dom svällde ju inte... Dåligt pulver rätt o slätt...

Och de var ändå en hel del folk på Pom Pom i lördags... bra där! Kul att ni stannade när vi tog över från kl 23 och fram tills steget bran. Bra då!.

Kommentarer

  1. haha, jag hade samma problem, låg o vred mig i sängen till 02.30 vakna 07.00 av snickare + olidlig värme bläää

    SvaraRadera
  2. JO.. o det var fan samma visa igår... Helt hemskt... men inatt skulle det bli vettig värme.... mmm

    SvaraRadera

Skicka en kommentar