// UNDERBARA KATASTROF

Under lördagen skulle det festas med Tobbe o hans nya flicka, det, ja det gick sådär. Trevligt på alla sätt o vis, men ja..

Tack vare gräsa så mår min näsa inte så bra, haha, nae få inga dumma tankar nu, inget sånt. Nae, han tyckte helt sonika att jag skulle se bra ut med lite fyrverkerier i högernäsborre dagen till ära, sagt o gjort, jag skrek i högansjy, sen tillbringades några minuter tilla att operera bort metalflis, och fosfat ur min näsa, jajamänsan, ser jäääätte fint ut.

Jag har träffat en ängel
jag ville behålla henne
så jag skar av henne vingarna för att hon inte skulle kunna flyga bort från mig
nu har jag ingen ängel
ty ni förstår
två köttsår i ryggen kan vara livshotande för en ängel
Jävla dålig kvalite tycker jag.

Fredagens spelning gick tydligen bra. Jag har själv inte hört några komentarer med enligt jani så har han iaf fått bra feedback, det gillas.

men vart var alla ni som sa att ni skulle komma? F.U

Kommentarer