//SENTIMENTALITET

Helt sjukt.

Det har ju vart en viss turbulens i mitt liv senaste åren, men tjutit? Nej. Har inte ens kännt för att klämma fram en tår.
Men idag, idag grät jag en liten skvätt.

Snackade med robban om allt o inget till en början, sen kom vi in på Final Fantasy spelen, då kom det, minnen, tv-spel, när vi bodde ihop, fester, små saker vi gjorde.
Allt sånt där. Jag vart nog lite väl sentimental, så jag stog vid arbetsbänken o konstadetade :

-Va fan. Det blev blött på kinden. MEN OMG. Jag gråter.

Första gången jag gråter sen efter jag flyttade från mamma. Jag kan inte ens minnas när jag grät senast (innan det asså) Det måste minst vara 8år sen. MINST. Så jävla fränt. Så fränt att det ända som kan får mig att gråta är Robban. Inga tjejer, inga ekonomiska-kriser, utan vänskapen till min absolut bästaste jävla vän.

Grattis robban. Du har fan satt dina spår din jävel. Fan ta dig ^_-

Kommentarer

  1. mej saunar dig me som faun min bästaste vän =) inget är som det ska vara här o det är enbart för du inte här här =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar