//LIV I MASKIN

Yeep...
Fick liv i datorn i gårkväll efter många om och men. Men dualmonitor system får jag nog vänta på.. Har ett g-kort som jag fått låna. men det värkar vara något fel på det..

Skall försöka skrämma igång det med lite olika drivisar och så. funkar det inte så funkar det helt enkelt inte..

Så de som måste fixas till maskinen e en 250Gigare, ett Dual g-kort, och mer ram. jo då..

//HÖGTALARNA
Jo då.. nu börjar dom låta bra när dom fått vara igång några timmar.. moffar på utavhelvete..

Soffa, databord, hyllor, och ett kök kvar nu bara. sen har jag ett hem....

//HELGEN DÅ?

Ja vad fan har hänt under helgen? bja jävla fråga..
Fredagen spenderades först hemma, mixandes inför festen som komma skall. sedan så knallades det till werkis-lokal, där det var lite hullaballu på gång.
Trevligt.. skoj, jo då.. hade det inte vart för vissa otrevligheter angående en viss påse som kom på på vift så hade det nog vart en säderles trevlig dag. -påsjävel-

Lördagen, mådde piss-skit-o-apbajs framåt eftermiddagen, så när jag komupp till J&T så var jag mer av ett lik än ngt annat. mådde inge bra alls. men efter lite mat, godis o lite dricka så började det ordna upp sig. Så jo då.. det funkade rätt bra tillslut.
gick hem sen i kallaste jävla sverige.

söndag. jo då.. J ringde osså vart det tacos hos J&T tätt följt av Big Brother och kladdkaka.. najs..

Kommentarer