//14 FEBRUFUKKINGARI

jo vi vet ju alla vad det innebär. Alla hjärtans dag, osv. Själv har jag aldrig varit ngt vidare stort fan av denna tillställning. Men ja.. Sen e jag välle inte den mäst romantiska, o roliga människa.

O nej, mitt hat för pussigull o grejer har inget med att jag är singel. Det är mer ett hat mot det kommersiella värdet i denna dag. Det har nyss vart jul, och mellandagsrea, så då kickar vi igång affärerna med en "idag-är-det-okej-att-visa-att-du-älskar" dag. fint. Skall man inte visa sånt jämt? Har vi människor blivit så lata, och bekväma av oss så vi sparar all kärlek till en enda dag så vi slipper bry oss annars?
Nu vart det nog lite väl negativt där. Visst visar folk sin kärlek. Jag tycker bara det e så nedrans korkat att ha en speciell dag för ngt som annars borde vara helt självklart.

Började med att krossa James Blunt - Goodbye My Lover igår. Går nog rätt bra. tyvärr e jag ju en sådan mangel-bass-nörd, så det resulterade i att jag fick basen att totalt käka upp alla vocals. eller ja, käka upp allt. Det bara skorrade när jag hade lite drag på torpet. Men det skall ordnas till idag...

Kommentarer