/// EN SITTPLATS I KARBON


Allen Chester G kan form. 
Jag älskar linjerna, har svårt att placera möbeln i ett hem, men jag gillar den.

Det har ju även börjat "våras". Sol, värme, snön smälter, och jag går bananer på heminredning. Kom på mig själv härom dagen med att ha tittat på blomkrukor på i nästan två timmar. Det är ju snart dags, Saras och uFos årliga plantering. Feb/Mars så skall vi ha planterat nya grödor, då måste vi ju ha nya krukor, det förstår vem som helst.

Nu letar jag efter en snygg bokhylla att ha där vi hade Saras vitrinskåp. Trä och vitt, så klart. Jag skulle vilka ha något med luckor, typ samma serie jag redan har "Bestå - IKEA", träfärgad ram, och vita luckor, fast inte på varenda hylla, så man kan exponera de saker man vill skall synas, och gömma sina drivor med böcker. mm. Skall nog göra en skiss, och ett förslag till min kära tant när jag kommer hem.

VIA // YANKODESIGN

Kommentarer