/// IPRED ÅKER PÅ TASKEN

Inte riktigt. Men nästan. 
Ipred vs Ephone. Tack Ephone. Högsta domstolen skickar Sveriges första IPRED-fall till EU-domstolen. Bra skit.




Det handlar om fem ljudboksförlag mot bredbandsoperatören Ephone. Fallet gick förlagens väg i tingsrätt, men hovrätten dömde till Ephones fördel. I början av juni skrev Högsta domstolen ett utkast till en begäran om ett så kallat förhandsavgörande i EU-domstolen. Under sommaren har de berörda parterna yttrat sig om det, men Högsta domstolen behöll alltså sin begäran.
VIA // DN




Jag tror för övrigt att jag hittat en bugg. 

Kommentarer

  1. Tack för tipset, som sagt :)

    SvaraRadera
  2. så lite så. Man får ställa upp. Jag har hört ngt om att det är valtider. =)

    SvaraRadera
  3. Ryktet säger så ^^

    Något för dig, förresten:
    http://www.youtube.com/watch?v=gLSaqVOVPxY

    SvaraRadera
  4. Jo jag postade den på FB igår faktiskt. Tyckte inte riktigt att den höll måttet.

    Ja du läste rätt. Även jag har en gräns för vad som faktiskt är kvalitativt =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar