/// UNDERBAR HELG

Har det faktiskt vart.
Det börjades redan i torsdags, då vi kollade ultraljudet, jag har sett ett hjärta, o det slog. Mäktigt som attans. Sen gick vi på MAXI, projekt hitta kläder till uFo. Och det finns faktiskt ingenting. Inne på Jack&Jones hittade jag en skjorta, eller två. Köpte dem inte, men de fanns där iaf. Det jag köpte var is en för liten tröja på Dressman. Orkar jag så skall jag gå tbx med den.

Den och sen missödet med linserna, ja, jag beställde ju linser, +2, men jag skall ju ha -2. Heja mig, och jag öppnade så klart paketet, för att testa dem. Så jag kan inte skicka tbx dem. Dessa två tillsammans är 700:- åt helvete. Se där. uFo gör det igen.

Att sen äta en bit kyckling hos ella var ju inte helt fel.

Fredag. boya! Efter några inte så inspirerande jobb så var det äntligen dags att gå hem, då jag märkte missödet med linserna. Innan det så hade fredagen vart en riktigt bra dag. Lycka rakt igenom. Sen började det gå utför. Hann iofs med att träna innan Sara kom. Vi skulle ju gå på invigningen på JollyRockets. Först förbi Robban en snabbis för lite nintendo Wii (shit vad kul det är), springa till Hebbe/Malle, för några öl, o sen till Rockets.

Satan vad mkt folk det var, grattis johnny/jocke. Har ni ens hälften så mkt folk så kommer det gå bra. Hannes ger stället 4 månader, han klagade på sin white russian. För lite sprit, så klart =)

Hör och häpna, jag var nog lite bakfull på Lördagen. Inget jag är van vid. Jag bestämde mig lite på fredagskvällen att jag skall ta det väldigt lugnt med den däringa spriten närmsta tiden. Inte bara för min skull. <3
Vi var så sega på lördagen, att vi inte gjorde ett dugg. Passerade ÖoB, köpte lite måste-grejer till hus o hem. Sen var det ngn dålig film på TV6 som ändå bara jag såg, typ halva, eller så. Typiskt slapp dag.

Söndag, loppis, städ, tvätt, varm dusch. Och mys framför tvn. En typisk söndag.

Kommentarer

  1. Anonym9:19 fm

    Ja men då hade vi ju kunnat träffas en stund... Jag var på stan med mina telningar i några timmar och sen gick vi upp till Annika och käka tårta med Des. /Ylva

    SvaraRadera

Skicka en kommentar