/// LINSER

Det köpte jag nyss.
Bra eller anus? Bra hoppas vi, 60st linser, 300:- på lensway, betalat med kortet, rätt i webläsaren. Visa-kortet kommer bli min död. Måste hem idag och betala räkningarna. Det är fan hög prio på det.

Kolla lägenheter med älskling sen, marielund. Kanske inte världens flottigaste område, men det har ju gått bra förut. Och jag saknar somrarna på gräsmattan, på en filt, med en boombox, eller en kall öl på ballikongen med en laptop i knäet. Jo då.

Måste faktiskt säga att jag är jävligt nöjd med mitt liv som det är just nu, riktigt nöjd. Jag är kär, har jobb, letar lägenhet med den jag älskar, väntar barn, och mår bra.

UPDATE Vart ingen lägenhetsvisning, blir på måndag ist. Dagen vart genast lite sämre.
Positiv onsdag.

Kommentarer

  1. good shit :D den där ölen på ballikongen kommer jag och tar med dig i sommar, beroende på om du hittat en lägenhet med balkong till dess :D

    SvaraRadera
  2. Skaffar vi balikong, så är det en självklarhet.

    SvaraRadera
  3. härligt! jag&nicke kommer ifatt er snart då =) haha.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar