/// HTC SLÅR PÅ STORA TRUMMAN

3 Nya lurar att titta lite extra på.
Förr om åren hade jag mkt nyheter från mobilvärlden. Ngt som jag kanske borde börja med igen.
HTC, ett av mina favo märken, -från innan de släppte egna lurar, och bara var en OEM-tillverkare)

HTC Legend


Uppföljaren till mammas HTC Hero. Mer eller mindre samma lur, men med lite mer utav allt, från 288 MB Ram till 384 MB. Bara det är en ganska STOR bump. Borstad Alu-skal, skulle passa jävligt bra framför min iMac.

VIA // HTC


HTC Desire


Helt klart den HTC/Android-lur som ger mig mest kli i fingrarna, den här har lite extra allt. 576 MB Ram, 480x800 Upplösning, 11.9mm tunn, jag vill ha den, o jag vill ha den nu. Kommer till EU/Asien under Q2

VIA // HTC


HTC HD Mini


Efter deras succéer med HTC HD, och HD2 så släpper HTC en HD Mini. "samma" lur, fast mindre format. Mycket mindre. HD2 är grymt snygg, tunn, och läcker på alla sätt o vis. Om det inte vore för det att ngn dum jävel har tyckt att det var en bra idé att lägga in WINDOWS MOBILE 6.5 på den. Hur FAN tänkte ni där?

VIA // HTC

Kommentarer

  1. fy fan så mumma htc desire verkar vara.

    SvaraRadera
  2. Helt klart. Den är verkligen ngt att titta närmare på när den kommer. Mamma köpte ju Heron nästan direkt när den kom. Lite avis är jag.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar