/// ROBBAN ÄR FÖRFLYTTAD

Förflyttningen av Robban i Lördags gick smidigt.
Uppsättning av saker på väggar, ihopslagning av bord var ett helt annat projekt. Så slut i kroppen utav Lördagen. Under kvällen så satt man bara i soffan och mer eller mindre stirrade.

Det var mer eller mindre det som hände i helgen. Robban o jag hade lite Frukostklubb på söndagsmorgonen. Inte fel att titta på en film o käka frulle i gott sällskap. Synd att det inte fanns ngt kaffe bara.

Sen har jag jobbat lite mer med min studio-möbel i köket, börjar bli vitt och slätt, ist för svart och knottrigt (inga dumma tankar). Ett lass med klarlack måste jag däremot skaffa mig, lite dämpningsmaterial, och en stor EK-bänkskiva. Sen skall grejerna vara mer eller mindre klara. Då blir det flytt av studion från V-rum till kök.

En AppleTV ligger sen på inköpslistan, annars kan jag inte se på film från datorn i V-Rummet. Hur skulle mitt liv se ut då? Uj uj..

Kommentarer