/// SEMESTERN

Tre underbara veckor har rusat förbi i en ouppnålig hastighet. Jag minns fredagen som började min semester som igår.
Jag minns själva avslutet iaf. När jag gick till Trädgårn, drack en öl, eller två. Gav min mor pengar, och sen vet jag att vi gjorde något. Vad kommer jag inte ihåg.

Och typ så fortsätter det. lör, sön har jag ingen aning, mån tisdag badade jag, brände sönder halva min kropp, osndag och torsdag byggde jag hus, det var riktigt kul. sen var det helg igen. Och jag hade ingen aning om vad jag har gjort. Ända jag vet med full säkerhet är att jag var i sthlm med jobbet på torsdagen. Så jag kom inte riktigt in i semestern. Jag har inga bilder, ingenting som bevisat att jag har haft semester.

Jag kan fortfarande inte fatta att tre veckor kan gå så sjukt snabbt.

Nu är det söndag. Dagen innan verkligheten sparkar in dörren kl 05.45. 06.00 bör jag stå i duschen. 06.30 är jag på väg ner. och 06.55 larmar jag av på jobbet.

07.05 har jag panikångest och sitter under arbetsbänken och gråter.

Nu skall jag ta hand om tvätten, kanske dammsuga lite.


Kommentarer