/// VAD HÄNDER?

Har inte vart så mkt bloggande från min sida senaste tiden. Jag vet, och jag beklagar. Men tyvärr är det väll lite så. 
När jag har vänner att leka med så har jag mindre tid att spendera på nätet, och skriva om vad jag gör. Jag har helt enkelt inte tid för internet. Vad har då tagit upp min tid? 

Sara & Kim, mina två nya favvisar. Mina små barn. För det är ju så. Tezz o jag har tydligen adopterat dem. Inte mig emot. Men kommer ni o ber om  veckopeng, då smäller det. =) 

Vänner i största allmänhet. Jag har tillbringat så galet lite tid i mitt eget hem, knappt ngt alls. Jag sover där. Diskar o städar ibland. Det är nästan så jag knappt störs av att jag inte haft ngt internet på en månad. Men nu jävlar måste jag ringa det förbannade BBB IGEN! En gång i veckan senaste fyra veckorna. Heja er. 

O det är väl det. Träna, leka, leka lite mer, o sen träna. Ingen skit. 

Kommentarer