/// ÄNNU EN HELG HAR PASSERAT

Med ESC, en och annan öl, kycklingvingar och goda grannar. 

Fredag, ahhh denna underbara fredag. När fredagen nalkas så fylls denne lille kropp med liv. Så vad skulle man göra denna fredag. Ingen som vet. Vi var så uttråkade så vi, jag Tezz och Sara satt i mitt kök och ringde runt till alla man kanske kunde tänkas leka med. 

Det vart Guitar Hero @ Tezz. Vi kom iaf på lite senare på kvällen att vi hade haft riktigt kul. Men att det kan vara så roligt att plinka på en plast-gitarr. Hannes och Veronika trillade förbi en stund i väntan på liten spårvagn. Dom är ju för söta ihop. 

Och vips så var det lördag. Jag gillar lördagar, mer än fredagar. Man kan ligga i sängen hur länge som helst, käka fukost när man vill, man måste inte upp en viss tid. Frukost @ Tezz, och kaffe @ Sara med Kim. 

Kim o Sara är även dom på tok för söta ihop. Det är näsan så man kräks (flina). Kim blev lite utav helgens riddare i skinande rustning. Ett st platta Öl för hundra pengar. Utan den hade lördagens festande hos Hannes & Veronika slutat illa. 

Utomhusträning med Husser. Lite kallt i början, men sen kom solen, och jag kvaddade handen, kan inte cykla nu pga den förbannade handen. Svider mer än lovligt när man duschar. 

Grill hos Robban innan ESC @ Hannes. Och hemma hos Robban så skickade Drexel en låt som jag vart lite kär i. 



Låten är till 90% uppbyggd med ljud från Alice i Underlandet. Mysigt som attan. Hur ORKAR han sampla? Hur många gånger har han inte lyssnat på ljudpåret för att hitta dessa samplingar? 

Ett stort plus får han av mig iaf. Mycket mycket bra. Att hans musik fanns för gratis nedladdning från last.fm var ju inget direkt negativt. 

ESC. Grymmaste scenen på den här sidan verkligheten. Fifan! Vill ha. Norge vann, sen vet jag inte mer. 

Söndag. Sov lite väl länge, till 12. Förstår ni att JAG sov till kl 12. Hela dan var borta. Frukost, o sen skutta till Sara & Kim för kaffe, ett chips, och en film. YESMAN. Som jag iofs redan har sett. Det är inte en film jag personligen skulle sätta på, nu efter att jag redan sett den. Men jag har inget emot att se den. Men så jävla bra är den inte. Pang boom så var klockan halv 7. Och det blev dags för simpsons, family guy och kycklingvingar. Inget dumt alls. 

Så om man slår ihop helgen, lägger alla bra saker i en hög, och alla dåliga saker i en hög. Så kommer den braiga högen gå ut med en brakseger. 

iLike. 

Kommentarer