/// SOMMAR SOMMAR SOMMAR

Hur har det varit hittills med sommaren, nu när det endast är en vecka kvar?

ÖLANDROOTS 08.
i mitt och harrys tycke så åkte vi nog en dag för tidigt. För övrigt så var det en helt underbar tillställning. God mat, kul folk, trevlig stämning. Kanske inte den bästa musiken i mitt tycke. Tyvärr kändes det som att ju mer jamaica man hade i blodet, ju sämre var det.

Efter ölandsäventyret så har det inte hänt mycket. Det kostade lite mer än jag hade hoppats på. och utan mamma och mickes hjälp så hade jag inte klarat det. Så jag tackar er ännu en gång. Bockar och bugar.

Det är det ända som hänt. Nästan hela denna vecka har jag suttit mer eller mindre ensam hemma o ugglat. Vilket kan vara skönt det med, men det finns ju gränser. Hannes var över o lekte musik med mig till kl 4 på natten i torsdags.
Då fick mitt nätagg för sig att det skulle gå o lägga sig. Så några timmars musicerande gick åt helvete. Vi var inte på vårat soligaste humör då kan jag lova. En och annan svordom ekade mellan väggarna, och ut i sommarnatten. För att lösa problemet så slet jag agget från HTPCn. Så nu kan jag skapa musik, men inte lyssna, eller se nedladde filmer/serier/anime/annat.

Så helt plötsligt satt jag här i fredags o bara stirrade i väggen, vart till att plocka bland mina dvd'er, brända filmer och serier. Då det slog mig, attans vad mycket skit man har. Så många serier som tar upp många många skivor, o jag kommer nog aldrig se dom igen. Varför brände jag dom? jaja. så e det.

Nu skriker alla på mig på MSN, så jag måste nog prata med dom. Ahh att man skall vara så populär.

Kommentarer