/// PODCAST // SCAM SCHOOL

När jag noterade att jag helt plötsligt hade internet igen så hoppade jag minst sagt upp o ner i soffan. 

Nu har jag spenderat nästan 3 dygn, relativt rakt av framför datorn. Jo jag vet, jag e lite sorlig. Men det finns ju så mkt kul. Har ni någonsin varit på internet? JA det var en kuggfråga. Men nu till själva poängen. 

När man spenderar så mkt tid som jag ändå gör framför datorn så måste man ju lära sig ngt. Och vart hittar man sånt? Jag är ett stort fan av podcasts. Förklaringen på en podcast finns här

Nu hittade jag en ny via mitt favvis Podcast/IPTV-bolag, revision3. Min nya kärlek heter Scam School. Helt enkelt små avsnitt som visar olika trick man kan köra på krogen, förfesten, eller för sina närmsta vänner när man inte har något bättre för sig, eller bara vill imponera med sina otroliga skillz. =) 

Gå dit o spana in några av dom. Sidan kräver flash som vanligt om man vill se direkt i webläsaren. Annars så är det som vanliga programen, iTunes, VLC, mPlayer osv osv.. 



Scam School EP1 - The Human Chimney

Kommentarer